emmaveronica@gmail.com


söndag 15 augusti 2010

ONE NIGHT IN PARIS

Anki bara kissade i poolen hela tiden, vi var tvungna att kalla på vakter till slut. Synd att man inte ser min baddräkt, den är sjukt Ursula Andress, lågskuren och ett tillhörande skärp med nåt gammalt spänne på. BLÅ, inte svart.

Sexig skolios + felbränna från Mexiko makes sexy back


Strawberry Love


Såg nästan normal ut i nya presentklänningen från Lipsy.


Young Blonde Love


Sura haggor


GAZAAH


Sommarens mesta IT-girl Eva med David Flodén


Lights Digitalcamera Action


XXX


De tyckte det var kul, lovar.


*skickar in till Butt Magazine*


Mala föröker sno min hårfärg !! *ensam ung kvinna söker karamellfärg*


"Lollo Ferrari-bilden" hahahaha !!!!
Makode har långt gånga planer på att göra mig till italiensk thriller-stjärna, han har en filmroll på gång till mig vilket är bra eftersom jag tänkte bli skådis nu. Nä men seriöst, det här är en sån bild som jag tror är kul för att jag är sinnessjuk men som jag kommer ångra att jag postat när min framtida chef googlar mig. KUL VA??

2 kommentarer:

Petra sa...

Vilken underbar sminkning du har!

sissel sa...

tycker som petra *vill se sminktutorial*