emmaveronica@gmail.com


måndag 9 augusti 2010

MIN DRÖMPARFYM


Nu när folk fattat att de två alternativen på parfym kanske inte behöver vara vit mysk eller patchouli eller vad fan det heter så kanske parfymbranschen kan ta steget till att göra de dofter man egentligen vill ha? Typ 'använd kudde' vitsigt döpt till Dirty Pillow eftersom det gör så att folk tänker på tuttar och tuttar tydligen är sex och sex säljer? Älskar att mosa in fejjan i en smutsig kudde när man tvingas sova ensam. Blir helt loj i hela kroppen, som en ryggradslös både bildligt och bokstavligt. Dofter handlar ändå bara om nostalgi och olika signaler och sliding doors mellan minnesarkiv i hjärnan *har ingen som helst källa förutom min egen hjärna på detta så fråga ej*

Andra förslag:
Antikvariat
Östtyskland
Motorola beeper
Blöt sandlådesand
Nyfångad vattenödla
Loka

3 kommentarer:

Tommie sa...

jag ska lansera "fresh island"- och "holiday"-parfymer när jag nått den punkt i min karriär att jag jobbar som produktutvecklare på olw!!

ebba sa...

om du inte redan känner till http://www.cbihateperfume.com

har sjyssta dofter som nyklippt gräs, ryssland, och hyllor fulla av böcker.

jea sa...

Den statiska elektriciteten på en glödlampa, en favorit.