emmaveronica@gmail.com


lördag 27 mars 2010

SUZANNE STONE CORDIALLY INVITES YOU

Jag har läskig hjärtklappning! Jag tror kanske att det är för att jag har en blus som är för tajt i halsen. För några år sedan hade jag faktiskt polofobi, det kändes som att jag inte fick luft om jag hade polotröjor på mig! Den har gått över nu, har inga klädfobier alls vad jag kan komma på?

I kväll ska jag på den här festen inkl. dinering *gör en Filippa Berg*. DSKE,"den japanska underjordiska bögtechnoscenens främsta diskjockeyperson", är för övrigt ett stort Nicole Kidman-fan.

Bilden föreställer Nicole som läskiga Suzanne i toppenrullen Till Varje Pris (1995) som jag just upptäckte är regisserad av Gus Van Sant.
*kan dock inte komma över Nicole Kidmans läppar i chockfilmen Australia. So offensive. Både filmen och läpparna*

Inga kommentarer: