emmaveronica@gmail.com


måndag 15 februari 2010

ME & JERRY IN PINK BODYSUITS



Jag hittade den här bilden på Jerry Hall och blev jätteglad eftersom det ser ut som att hon har en likadan playsuit som jag! Eller jaaa, det är en pyjamas egentligen, som jag och Cosmo-Sara köpte likadana på Yamamay i Milano förrförra året. Den bara måste vara kopierad från den bilden, den har liksom likadana crémefärgade spetsdetaljer i tyget! Längst upp är en fin bild till på Jerry i rosa dräkt i sånt där tyg ens styvmamma hade kläder i, (och som man var jätteavis på) och som även avger elektriska stötar. Min styvmammas garderob hade liksom allt - paljetter, rosa tajta minikjolar, spetslinnen *it all makes sense now*! BZZZZT! *såg just att Jerrys body var spets men stickar till storyn*

3 kommentarer:

erica sa...

hej hej. Vilken mysig blogg!

jag bloggar också, om mitt liv som unga mamma och fru=)

och inredningsgalning och matgalning, hehe...

Kram

Anonym sa...

åhh rosa bodys är det snyggaste plagget.... meer :)
får inte nog av alla bilder du lägger upp!

Kat sa...

Kvinna! Jag älskar din stil!