emmaveronica@gmail.com


onsdag 4 augusti 2010

MEN HALLÅ *TAR EN CIGG*

Tjugehundrasju, tjugehundrasju var eru nu?


Nu måste jag sluta snitta på minimisömn, hela mitt being kommer rasa samman annars. Det är den här städ och inredningscrazen, tror jag. Jag skulle på en casting efter jobbet idag vilket jag kom på när jag satt på framför datorn i pissetights (såna som hänger i röven, på knäna och i de övre lårregionerna), tutturringat och mockasiner med 1 mm sula. För att inte tala om den ourtvättade nattinpackningen jag hade försökt dölja i två smala flätor (såna flätor man gör på spädbarn). Försökte täcka "ansiktet" med en s.k. brunkräm, som var just alldeles för brun, men ingen tid at gråta över spilld feja, jag fick gå dit ändå och låtsas. I am beautif-u-ul, no matter what they saaaa-y-aaaaay, words can't be-rrrr-ing me douuuouuwn woooo-oo-ooo *wailar*

Nästa steg i min inredningsfas är förresten att hänga upp draperier så att man kan välja när och hur man ser psykedeliska megatavlan (No offence, baby!), köpa en liten soffa alternativt två FOTÖLJER *blocketskämt* plus jordglobsbar emellan och köpa ett nytt köksbord som är lite mindre och trevligare.

Inga kommentarer: