emmaveronica@gmail.com


måndag 26 juli 2010

ONE GIRL, THREE OUTFITS


Örhängen - Gina Tricot, Behå - Hemmagjord av Missonityg, Lamébyxor - Topshop Unique, Baddräkt - Ida Sjöstedt, Nagellack - Isa Dora i Bel-Air Blue, Håret - Big Sexy Hair Root Pump Spray Mousse, L'anza Healing Style Ultimate f/x Hair Spray. Over and out night clubbing *är en nörd*!

SERIÖST, JAG GICK INTE UT I DEN DÄR GULA DRÄKTEN, DET VRA JU TYP 20 MINUS, MAN ÄR JU INTE HORA.

I MORGON ÅKER JAG TILL LONDON OCH PARTAR MED BILLIE JOSEPHSON, DEN BLONDA LILLA SNÄRTAN PÅ GLAMOUR!

5 kommentarer:

emma lippold sa...

FY FAN VA SNYGG DU ÄR EMMA!

sofia h sa...

var köpte du Missoni-tyget?

Anonym sa...

har du opererat brösten?

Emma Veronica Johansson sa...

Anonym: Nej, det har jag inte, skulle du ha läst min blogg och vetat något om mig överhuvudtaget skulle du veta att jag inte gjort det. Varför frågar du förresten? Vad är det för snuskgubbar som läser min blogg egentligen??

emma: Förlåt, men det kan jag inte skriva på internet för då finns det inte kvar länge!

Emma Veronica Johansson sa...

Oj, det blev fel. Sofia menade jag!