emmaveronica@gmail.com


onsdag 2 juni 2010

BEST IN SHOW 2010!

Finest, Pom Pom Parlour och Rodeos bilder.

Igår fick Missonibyxorna gå på fest och yours truly blev utnämnd till bästa klädda på Dita von Teese/Cointreaufesten som hölls på Josefinas. Jag var värsta Trudy igår ju! Jag vann en påse från Pom Pom Parlour med massa hemligt innehåll till ett värde av 5000 spänn. Bland annat Dita von Teese bok som jag tycker är fin men aldrig kommit för mig att köpa själv. Min kamera har pajjat på riktigt, avtryckaren funkar inte *gråter*


YSL Rouge Volupté Lipstick i Nude Beige.
Håkansson The Shadows i Lilac.
Estée Lauder TurboLash All Effects Motion Mascara™ i Gold Effects.

2 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Så jävla värdig vinnare! Du borde alltid bli utnämnd till bäst klädda - konstant, varje dag. <3

Kat sa...

Grattis! Dita gjorde ett bra val :D (så jävla grymt att bli utvald av henne my god!!)