emmaveronica@gmail.com


tisdag 11 maj 2010

PRYDNADSKUDDE I ROSA SIDEN

Jag har en ny prydnadskudde. Min första faktiskt. Jag tog steget från loppiskärring till sådan som vågar slänga saker och nu tar jag ett nytt steg ut i det okända. Prydnadskuddar. Nintendo Wii. Dyr konst och kläderna I garderoben. Den är blekt gammalrosa i skimrande siden och verkar, av vikten att döma, vara stoppad med nån form av dun.


Klänning från Ida Sjöstedt.

Mockasiner från Mexikoresan.


Nu ska jag hojja över till min man på min nya cykel. Den är grön, typ från 70-talet med stickers med namnet Sussie och Susanne i discotypsnitt på. Det är kanske min mammas gamla. Inga bromsar heller. Älskar att leva livsfarligt.
Vi kanske ses i morgon. Om Sussie aka Christine vill...


SPÄNNANDE TRIVIA! Christine var filmen jag somnade på soffan till samma natt som ett ljus i mitt övergivna rum caught my lägenhet on fire!

2 kommentarer:

Junitjej sa...

Vilken fin blogg du har!
Hoppas du har haft en trevlig tisdag!

sofia h sa...

Ahahahhaa bästa bilden, den längst upp!

Kul med trivia, läskigt hemskt med brand