emmaveronica@gmail.com


onsdag 14 april 2010

MITT BÄSTA NAGELLACK


De som säger att beiga lack är passé vet inte vad de snackar om. Hur fan skulle beige kunna vara passé? Neutrals are here to stay!
Detta heter Via Veneto och är ur Glam Colours-serien från Mavala och är egentligen inte plain beige utan snarare lavendelnougatbeige. Jag brukar kalla det nagelfärgat, men häromdagen kom en kompis till mig fram till att det borde heta 'klämd nagel'. Tyvärr hittade jag inte det på Åhléns sist jag skulle köpa det, jag hoppas att det inte försvunnit från Sverige?

Såhär ser färgen i alla fall ut enligt Mavala själva:


Att bry sig om sina naglar är så jävla Sverige så att det inte finns. Det måste vara den ultimata lyxen att sitta och vårda och lacka sina värdelösa små klor i roliga färger. Jag har ställt i ordning en liten Nail Parlour på mitt sminkbord med olika produkter för varje del av nageln. Jag håller kanske på att tappa det *tappar naglarna*.

Inga kommentarer: