emmaveronica@gmail.com


torsdag 4 mars 2010

FOREVER REALLY MEANS FOREVER...

UPDATE! Vaskorna ar verkligen helt borta! Jag hatar Air France, de bryr sig inte ens! Sa vi har avvikit fran originalplanerna och akt upp till en bergsby, langst uppe i mexikanska bergen, som heter Tepoztlán i stallet. Det ar mast gamla hippies i batik t-shirts, gratt skagg och ergonomiska sandaler har, de ser ut att ha varit har i sedan 1970. Idag ska vi aka upp i bergen runt byn och kolla pa aztekpyramider. Jag vill verkligen posta bilder, men min minnsekortslasare ar ju i tjyvarna Air France´s hander!!
Jag tyckte det var kul att leva hippielivet till en borjan, men nu borjar det bli irriterande att ga omkring med svintohar (mitt har ar varsta shampogourmanden och gillade inte hotellshampoot...) och myggbett i hela ansiktet som inte ens gar att dolja!

SVAR PA EN B.U.S-FRAGA: Hawaiian Tropic var okej, men den luktade inte gott alls och morkaste nyansen var inte sa jattemork som man ville. Jag kopte en ny Clarins haromdagen och den ar latt vard pengarna! Och som vanligt har jag inte fatt nagon natural tan an....

1 kommentar:

Tommie sa...

men baby girl!!!!! hu va störigt!!!!