emmaveronica@gmail.com


söndag 21 mars 2010

FEM NATTAVIDEOS!








  1. Longchamp-plåtning där man får se Sasha Pivovarova i massa olika läppfärger.
  2. Magdalena 'Maggan' Frackowiak posar för marsnumret av Numéro.
  3. Pradas nya solglasögon och plexiskor i snygg video.
  4. Framtidsmode enligt designers på 30-talet.
  5. Christopher Kanes vår/sommar från 1997 (förlåt, jag är sinnessjuk, 2007 ska det ju såklart vara. Jag trodde 1997 var alldeles nyss...) som jag gott tycker att man kan se om.

7 kommentarer:

HP sa...

1997? det är väl snarare 10 år senare.

Emma Veronica Johansson sa...

HP: Haha, nej det är det inte även om det kanske känns så. Det är vår/sommar 1997. Kane var typ 18 för 10 år sedan!

Anonym sa...

men va? 2007 måste det ju va. han gick ju ut st martins 2006.

john G. sa...

"Oooh, SWISCH!"

john G. sa...

"Oooh, SWISCH!"

Emma Veronica Johansson sa...

Haha, men herregud. Sa jag 1997...? Hahaha, jag är så gammal, jag vet inte ens vilket år det är längre, jag trodde 1997 var för tre år sen!

HP sa...

haha men kom på att du kanske ville vara lite vitsig, so det är väl ingen big deal!