emmaveronica@gmail.com


torsdag 11 februari 2010

LA LOHAN RULES!

Jag förstår verkligen inte vad det var som var så katastrofalt med Estrella Archs och Lindsay Lohans kollektion för Ungaro?? Allt är ju sketasnyggt!!

"...a bad joke of a fashion show, one with questionable color combinations, "bad eighties" draped silk jackets and drop-crotch pants, old-fashioned and ill-judged fur stoles, and, yes, tasteless sequin pasties."

Style.com är så jävla full of it, orkar aldrig läsa deras reviews.

Att någon ser ut som en Tropical Kajsa Anka på crack (och jag är fan säker på att det är därför) anser jag inte vara anledning nog för att totalsåga dennes arbete. Det har ju visat sig funka superbra att se ut som ett freak för en rad erkända designers?

Jag tycker kollektionen balanserar perfekt mellan kitsch och smakfullhet! + Det är väl jävligt lamo att göra en elastisk minidress i - say -grått och tro att den blir classy bara för det?

För att inte tala om maken och håret Mmm-mmm!

GO LOHAN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

allt är supersnyggt!!!!

aorta sa...

jag förstod faktiskt heller inte vad som var så fult i hennes kollektion. skulle inte banga de orangea brallorna med den rosa jackan.

L sa...

Håller med dig; det är skitsnyggt! Älskar mycket färg & jag älskar håret. Blir inspirerad.

Volodja sa...

Lohan är väl någon som alla älskar att hata.
Är väl inte bara pga hennes utseende, utan främst pga av hennes "skitiga" image.
Självklart går det ut över hennes kollektion.