emmaveronica@gmail.com


torsdag 28 januari 2010

SEEK AND HIDE!


Jag var på hos H&Ms showroom idag och gamla Buttan ligger alldeles intill så efteråt smet jag in för en nostalgirunda på min forna favoritaffär... *guilty pleasure*. De hade slängt några grejer från sitt hyravdelning i en reahög och jag fyndade:
  • Ett par Wonderwomanshorts med tillhörande guldskärp (vänster) för 100 kronor!
  • En pastellfärgad rokokoöverdel för 190 kronor! Synd att den har en såndär spets bara, jag tycker det är way obscent att den liksom pekar ned mot könet som en pil...
  • + en ljusblå Hilfiger-shorta med röda, broderade kräftor över hela som jag tänkte att min man kan ha när han äter just kräftor *medhjälp till mord*
Trivia! Visste ni att det är Tommie X farfarsfar som var the actual Butterick X och att han har en livstidsdeal som går ut på att han får hämta vad han vill där gratis?? Man kan tydligen maila honom och be honom hämta ut vad man vill men jag har aldrig orkat.

P.S. Dont bother going there, det fanns inget mer om man inte vill ha en discodräkt i sladdrig polyester eller en "hippieklänning" med Elloslappen bortklippt.

5 kommentarer:

Tommie sa...

ääääälskar kaninisbilden!!!1 trodde du hittat en sån stor kaninmask!!
MEN DU!! varför skriver du det där om mig och butty? tänk om jag en vacker dag avslöjar i min blogg att du är cubus-arvtagerskan OCH att du också designat deras kollektioner i fyra år nu????

Anonym sa...

vaffan!! vad har du gjort med kaninmasken??

Girly sa...

Colla kläder:)
Haft en bra helg kram Girly

fridanoodle sa...

Wonderwoman shortsen är grymma!

Anonym sa...

Hejhej, vem är vinnaren av den andra rosa UCOB jackan??