emmaveronica@gmail.com


fredag 11 juni 2010

NYTT FÖR IDAG!

Jag har en ny kumpan i länklistan! Hon heter Sarajane och gjorde smink och hår på reklamplåtningen jag gjorde i veckan. Hon är fantastisk, alltså jag LOLLAR när jag tänker på henne! Det är bara kul kul kul hela tiden när man är med henne, jag saknar henne redan. Hon har en blogg på Nöjesguiden som man kan läsa här. Om ni undrar varför jag bara har 4 länkar så är det för att jag inte länkar till folk jag inte känner. Det är ju som att blinddejta, looks can be deceiving. Dessutom läser jag bloggar som skrivs av människor jag känner.

Bilderna ovanför tog Sara när vi gjorde en in-ut i Frödings hus i Karlstad eftersom de bara hade barkisbitar doppade i sockervatten till lunch. Jag hittade i alla fall ett kalejdoskop *så värt*

Inga kommentarer: