emmaveronica@gmail.com


måndag 10 maj 2010

FYRA SKOR, FYRA MOTIVERINGAR

...som tillsammans kostar 6300 kronor.
  • Mina svarta ballerinaskor är helt nedgådda - det syns inte ovanifrån men jag går direkt på marken, de är bara ett skal som såna där tomtestövel-överdrag från Buttericks. Dessa från Moschino Cheap & Chic ser typ ut som Belles i Skönheten & Odjuret vilka är mina idealballerinor. Pretty classy om man bortser från resåren i hälen (why??).
  • Jag har åter tagit taxklacken till mitt hjärta på villkoret att den inte liknar en kitten heel samt är välvd på yttersidan, ALDRIG insidan *spyr*. Dessa från Miu Miu ger mig en känsla i magen som inte går att förneka och påminner mig lite om tidningen bibels sista tid.
  • Jag tror att de här skulle vara 2die4 på foten. Fatta vad obscent långa ben man får utan något som stör kring ankeln och hälen. Dessutom ser det ut som att man kan spänna åt dem med kardborre, det är ju kul och bra.
  • Okej, egentligen vill jag ha ett par från Roger Vivier men det lär inte hända och då blir de här the next best thing. Man kan känna sig lite som en gallerist år 2000 i dem, Jil Sander liksom. De har dessutom lite högre så att man inte ser för Paraplyerna från Mörby ut. Alltså, jag har inget emot Denevues klack, men lågklackat ser jättelågt ut på mig för jag är typ hjulbent och går på ytterkanten av skorna.

Inga kommentarer: