emmaveronica@gmail.com


torsdag 29 april 2010

MIN INBOX

4 kommentarer:

Lynn sa...

hahaha..hvor er det sejt!

Igår blev jag 99.999 unika besökaren på en sida med stora röda bokstäver, hade praktiskt taget vunnit en Mac, Iphone redan.
Lite lockad klickade jag på länken..hello brain where did you go!?
Men man kan ju aldrig veta helt säkert..eller?

aorta sa...

alltså jag hade nog öppnat den med chuck norris istället. eller nej förresten.

Anonym sa...

Emma!

Kan du inte köra en lista på dina favoriter, i alla kategorier?? Skådespelerskor, modeller, krämer, märken, affärer, städer, årtal, skor...ja, du fattar. Eller favorit skådespelerskor/modeller från 50-, 60-, 70- och 80-talet och 90-talet? Själv har jag precis sett "och gud skapade kvinnan" för andra gången i mitt liv (första gången var jag 7 mind you). Jisses. Bardot. Håret. Midjan. Brösten. Drog direkt ut för att köpa en blond bardot peruk men när prislappen hamnade sjukt högt för en student färgade jag håret ist. nu sitter jag här. en fejk-bardot. men jag känner mig très chic. //Charlotte

Anonym sa...

Faen, vad tröttsamma mail!!