emmaveronica@gmail.com


onsdag 14 april 2010

I LOVE STATS!



Herregud, vad jag älskar statistik, får ståpäls av staplar och diagram! Här kommer lite pinfärsk och rolig statistik från min högst vetenskapliga undersökning:
  • Jag har läsare i från bl.a. Sverige, Tyskland, Storbritannien, Norge, Frankrike, Belgien, Finland, Hong Kong, Italien och U.S.A.
  • Nästan 4 av 5 av er är straighta eller bisexuella tjejer upp till 26 års ålder.
  • Bara 1% av läsarna är lesbiska...
  • Sex procent uppger att de gått in på min blogg för att de "är kära i mig"(?).
  • Fyrtio procent av läsarna läser även Tommie X's blogg.
  • Hela 11% är faktiskt intresserade av mina politiska åsikter.
  • De allra flesta älskar fortfarande outfitbilder....
  • Ni gillar inte uppdateringen. Om ni vill ha mer eller mindre glömde jag fråga.
  • En fjärdel erkänner att ni är rädda för att bli vuxna!
Nu måste jag bara ta reda på vad jag ska göra med alla burar med labbråttor i som numera står staplade likt gamla compaqdatorer från 92 längst hela min sovrumsvägg. De kom liksom aldrig till användning, men det kanske finns nån vänlig själ därute som vill ge dem ett tryggt hem för en femhunka? Endast seriösa svar!

P.S. Vinnaren drog jag genom en slumpgenerator på WWW och det blev en kvinna vid namn Julia Ivarsson från Göteborgy!

2 kommentarer:

Johnny sa...

Jag svarade på den där! Jag hatar att hosta upp komplimanger, allrahelst till människor jag inte känner, men; jag tycker att du har en perfekt blandning av allting, men bara oftare uppdateringar! XOXOXO

A L L E M A N S R Ä T T E N ! sa...

Fattar ej hur inte 100% kan va intresserade av dina asintressanta och välformulerade politiska åsikter!