emmaveronica@gmail.com


onsdag 10 februari 2010

NEOONSYFILIS +NY BEKANTSKAP

Här är jag och min nya kompis! Hon heter Lydia, fint va? *beter mig psyko*



  • Neoniga läppstiftet är från 40-talet (eh, det är faktiskt sant...) och luktar skitäckligt. Det har säkert syfilis men jag kan inte låta bli det.
  • Scarfen/halsduken fick jag som tröstpris när nån råkade kidnappa min beiga Burberryscarf från en hemmafest *snyft*.
  • Skinnjackan köpte jag på Cheap Mondays "vintagekällare" för 200 spänn, fatta den hade kostat 800....sjukt.
  • Byxor från Missoni som numera ligger i kempåsen som inget någonsin kommer upp från igen).
  • Väska från Miss Sixty (får alltid komplimanger av straighta killar på den *fattar noll*).
  • Guldsprayade skor från Din Sko med vita skosnören *punkare*.
  • Lydia hittade jag i en korridor på Acnefesten.
Bild från Mr Newton

6 kommentarer:

Anonym sa...

betyder det att jag får lägga ett bud på missonisarna? /emmalinnea

Anonym sa...

hej
jag undrar vad du röstar på? Hejdå

Elinslife sa...

LOVE THIS PICTURE

Lina Bergman sa...

riktigt snygg jacka!

Elsa sa...

Gu villka fantastiska byxor! Vintage? Ska genast genomsöka Ebay! Fin blogg du har här :)

Emma Veronica Johansson sa...

emmalinnea/Elsa: Jag har köpt byxorna på Nathalie Schutermann och de är absolut inte till salu! Faktum är att en person i min närhet visat intresse för att kema dem åt mig! *sweetness*

Anonym: Jag sympatiserar inte med något särskilt parti utan röstar "strategiskt", alternativt blankt om det inte finns anledning att strategirösta. För jag antar att du menade det?