emmaveronica@gmail.com


onsdag 13 januari 2010

IN THIS LIFE OF SIN


-All I need in this life of sin is me and my electrical kitten, electrical kitten.


I de här kläderna har jag:
  • Sett The Imaginarium of Doctor Parnassus på bio och känns mig som en 10-åring all over again.
  • Blivit jätteförkyld.
  • Råkat felboka en ej ombokningsbar flygbiljett för 13 000 kr.



Stickeklänning från L'ecole National. Skor från H&Ms Herssavdelning. Batteridrivna katten 'Nyah' är från Tokyo.

All-in-one tinted moisturizer i Light/medium från mdSkincare. Ögonbrynspenna i EB01 Greyish Brown från Shiseido. Ögonskugga i färgen Forest från Håkansson. Läppstift i färg #147 Maniac från Chanel.

6 kommentarer:

Frans sa...

Åh åh åh jag måste se den filmen! Var den bra? *vill ha gratis recension*. Och är det svarta läppar jag skådar? snyggt!

Tommie sa...

snyggt skärp!

Anonym sa...

VEM VANN VEM FANN

Emma Veronica Johansson sa...

Anonym: Jag håller fortfarande på och kollar igenom bidragen, men jag håller på och velar mellan två - soooon!

Anonym sa...

förstår inte hur man kan bygga ihop saker sådär bra som du gör, i en såpass stor variation. alla plagg känns så rätt till ditt val av frisyr den dagen och smink och allting passar till hur du ser ut... känns som du aldrig någonsin har misslyckats? jag låter säkert jättetöntig.
det är som att titta på ett konstverk, arkitektur, eller höra en melodi som prickar precis rätt!!

den negativa aspekten är väl att jag kan se att det ser fantastiskt ut men jag skulle aldrig kunna göra samma sak själv!! är väl det som är grejen... en del har det, andra inte......

Emma Veronica Johansson sa...

Näää, du låter inte töntig, jag är hundvalp - jag blir glad när man är snäll mot mig! *viftar på svansen*

Jag kan inte svara på om alla har det i sig. Men jag vet FOR A FACT att om man tränar på nåt i exakt 10000 timmar så blir man ett "geni" inom detta område, vad det än må vara. Har inte räknat mina egna timmar dock.